dissabte, 26 de juny del 2010

GUIA FONT ROJA

Esta setmana la guia de ka F. Roja al Levante.Interessant

---- 
S'ha enviat amb un telèfon mòbil Sony Ericsson

divendres, 25 de juny del 2010

El parc "flotant" del Patronat.

Tal i com ja vaig postejar en Endevina, endevina: a què jugen alguns xiquets ? hi ha xiquets que quan arriben al parc del Patronat, descobrixen que hi ha un nou joc amagat en el parc, i fins ara s'han portat molt bé, el descobrixen, juguen, treuen les peces, les canvien de lloc, i al final, com que quasi totes les peces són idèntiques, aconseguixen tornar a muntar el trencaclosques, i el parc torna a la seua situació inicial.

El meu nebot i la meua filla em van informar d'aquest nou joc, i no m'ho podia creure; vaig participar, i efectivament és fàcil de jugar, i si no tens "males tentacions", al final tot torna a ser igual. Vaig intentar jugar també en un parc de Castelló, i no va ser possible. Una pena.!
Vosaltres direu !

Patronat. suro de posar i llevar from alcoleja.org on Vimeo.

dimarts, 22 de juny del 2010

A mal temps bona cara. De botox i alguna cosa més.

Uns quants post més endavall, Antonio ha parlat del curs de risoteràpia. Jo vos deixe un podcast de la Rosa de los Vientos, que per als que no heu sentit parlar d'ell, és un programa molt interessant  de Onda Cero que s'emet per les nits del dissabte i diumenge. El fan a unes hores, que potser si matines sobretot el dilluns, no el pots escoltar, però que hui en dia gràcies a açò de la tecnologia, et pots baixar els programes al mp3 o al telèfon , ordinador, etc. i escoltar-lo quan et vinga bé mitjançant estos anomenats podcast.
Jo vos deixe amb un podcast que fa referència a la forma en que "poses la cara a la vida" i podreu veure si escolteu les primers minuts, com influeix en en el cervell. també podreu veure com una substància, que en principi és molt verinosa com és el botox, a baixes concentracions té grans utilitats, entre elles la que està més de moda és la suprimir arrugues a la cara. Doncs, per ahí van els tirs.
Escolteu i voreu. Li doneu al Play i............

diumenge, 20 de juny del 2010

Asociación de Jubilados y Pensionistas -Gimnasia


Finalizan las Actividades Físicas de la Excma. Diputación programadas para el periodo de mediados de febrero a mediados de junio, y a partir del martes día veintidós la Asociación, desde hace tres años da continuidad a las mismas clases, y si no se pudiese conseguir ninguna subvención como ocurrió en los primeros años, las clases irían como fue en su momento a cargo de las alumnas.

Desde hace tres años, tras los periodos bajo la dirección de Diputación, y salvo el descanso veraniego del mes de agosto y mitad de septiembre, la Asociación logra dar continuidad a las sesiones de Gimnasia para Mayores. Pero este año la “crisis” también nos roza, este año, en el total, perderemos algunas clases, pero como digo en mi anterior post, bien está lo que bien acaba, no nos quejemos, las previsiones de otros son peores.

Mi gran preocupación es, que siete personas no asisten con regularidad a las sesiones, bien por edad, por salud e incluso por obligaciones, yo las animo, pero puede más el deber y los achaques.


RISOTERÁPIA EN LA ASOCIACIÓN DE JUBILADOS


Son muchas las opiniones sobre los beneficios de la risa, algunas recuerdan que no hay un estudio ni pruebas que confirmen una autentica relación salud/risa, lo que si puedo asegurar, es que durante los noventa minutos de una sesión de Risoterápia, las personas se olvidan del estrés y los problemas que lo originan.

El martes quince, finalizó la quinta y última sesión de Risoterápia, lastima no tener para más, pero bien está lo que acaba bien.

La monitora ha logrado romper el hielo de los primeros momentos, y semana tras semana ha logrado que sonoras y sinceras carcajadas se sintieran con fuerza en el exterior del edificio, y sin ninguna oposición, logró que en la última media hora, un juego se realizara en la calle, de lo cual dejo constancia gráfica.