Posar en marxa Biblioteca i Internet
Vaig estar parlant ja fa uns quants dies amb Salvador i Enrique (regidors), i em van comentar que si els podia/podíem ajudar a posar en marxa la Biblioteca de l'Ajuntament i organitzar un poc el tema dels ordinadors i internet.
No és que hi haja massa llibres, però els pocs que hi ha estan per allí tirats, sense estar classificats, ni donats d'alta, ni res per l'estil. Un autèntic desastre. Jo els vaig dir que per mi no hi ha problema, i crec que per a molts dels que normalment estem escrivint ací tampoc.
He pensat instal·lar un programa de biblioteca en un ordinador, i a partir d'ahí classificar-los. En agost que estaré ho podem tirar endavant.
El mateix passa amb els ordinadors que hi ha i la connexió a internet. Fins ara tot aquell que vol pot anar i funcionar; però tampoc n'hi ha cap control. Hi ha un cacau de cables i ordinadors per allí tirats que fa pena.
Ara bé, podem organitzar el que allí hi ha, però si no hi ha alguna persona que s'encarregue un poc del control: portar el programeta de préstec de llibres, o controlar qui utilitza els ordinadors, etc, no servirà de res ja que al cap de quatre dies estarà altra vegada igual.
En l'apartat del manteniment de la Biblioteca, crec que la persona més adequada en la meua modesta opinió és Mari Pili ja que si s'acorda que els llibres només es podran prestar o tornar els dies que ella està a l'Ajuntament, en donar-li a ella les quatre nocions del programa, no hi haurà cap problema i a més a més no li suposarà massa feina tampoc.
En el tema dels ordinadors i internet, potser un poc més delicat l'assumpte però considere que també s'haurà de fer responsable algú dels que habitualment els utilitzen. Es qüestió de parlar-ho i discutir-ho.
Totes aquelles coses que ús vinguen al cap podeu anar escrivint-les en forma de comentaris, i aixina quan ens posem en marxa ja ho tindrem avançat.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada