dimarts, 29 de gener del 2008

Un any per fer de la lectura una bona afició

Esperem que aquest siga l'any d'una bona afició com pot ser la lectura, la veritat és que un pot gaudir de moments, especials.
Tot ha començat com una aventura a partir del llibre "El niño con el pijama a rayas" de John Boyne, després un molt fàcil i molt adequat per contar-li-ho per les nits al meu fill "Kafka y la muñeca viajera", de Jordi Sierra i Fabra , segur que a la meua fillola Anna li agradarà molt. Després "La sonrisa etrusca" de José Luis Sanpedro. Tots ells m'han fet descobrir algo nou. Doncs ja tinc l'àgenda preparada, "Los girasoles ciegos", "El lector", "El último encuentro", "Firmin". Si teniu en ment algún llibre, que us haja agradat molt fins el punt de aconsejar-lo, m'agradaria compartir aquesta experiència amb tots vosaltres.

7 comentaris:

Rafa Mollà ha dit...

Pero bueno, què t'has apuntat al Circulo de Lectores o que t'ha passat. En fi, que sàpigues que Los pilares de la Tierra està ara d'oferta i per 3 euros tens el primer llibre; aixina ja me'ls deixaràs més endavant.

Antonio Puyol ha dit...

Cuando veo lo que tienes preparado, te tengo una sana envidia, mis libros son otros, cuando Rafa me animó a entrar en el blog, puedo asegurarte que no sabía donde me metía, esta noche me he pasado por un post de su compañero Sergio Maestre que da unos buenos consejos para escribir un post, entre otras cosas dice: Eres lo que escribes y eres como escribes, Leamos más y escribamos más, la “practica hace la perfección”.
Te deseo un montón de buenas horas con la agenda que tienes preparada.

josepe ha dit...

Gràcies pels consells. Rafa, el vaig començar a llegir fa prou temps, i vaig abandonar, però el tinc. Si vols te'l passe.
Tanta fulla per un principiant no sé. Vull llibres que no siguen massa llargs.
És veritat, moltes vegades no s'escriu pq resulta complicat expresar el que volem dir.

Rafa Mollà ha dit...

Antonio, qué bueno es Sergio, eh?. Y cuanta razón tiene!

Eduard ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Eduard ha dit...

A mi es que m'agrada llegir molt. Però els llibres que m'agraden son els de fantasia i sobretot els de novel·la negra. Jo vos recomane Se Busca Asesino de Magnus Nordin i el de Els dimonis de Pandora que també el pots trobar en castellà de Silvestre Vilaplana. Aquest últim es un llibre molt bo perque passa per Alcoi i els seus voltants. I per a qui estiga començant a agafar el plaer de la lectura, es millor que comence per llibres més be curtets, però no em feu cas, ja que jo el primer llibre que vaig agafar per a llegir va ser el de Memórias de Idhún de Laura Gallego que te unes 500 pàgines. per això, si t'agrada el llibre tots valen.

Anònim ha dit...

"Memorias de Idhun" és una passada, Edu!

Pense que és millor que "Les Cròniques de Nàrnia" encara que no arriba a la categoria de "El Senyor dels Anells". A mi em va decebre molt la xica protagonista quan escolleix a qui no ha d'elegir... Quin disgust!

Espere que en la segona entrega ho arregle, perquè aixina no pot quedar la cosa!

Jo ara estic amb els clàssics de la literatura, que sé segur que seran bons (una novel·la inèdita de Víctor Hugo que ha aparegut fa uns anys, xulíssima!) però, per a recomanar-vos... Triaré la següent novel·leta que és molt divertida i original:

"El curioso incidente del perro a medianoche" i, Edu, te la recomane a tu especialment perquè és una novel·la policíaca contada... per un jovenet!

Salut i bones lectures.

Dani.