diumenge, 16 de març del 2008

D'exposició en S.Santa per Madrid o Barcelona

Ara que entrem en Setmana Santa, i que alguns podeu aprofitar per a passar uns dies per Madrid o Barcelona, si vos agrada açò de l'anatomia, jo de vosaltres no deixaria escapar la possibilitat d'anar a veure l'exposició sobre el cos humà mitjançant cossos reals, de persones de "carn i ossos".
Actualment estan les dues exposicions en marxa. Jo vaig veure la de Barcelona, i em va encantar. En contra del que es pot pensar, no resulta desagradable, i si molt il·lustrativa, si t'agrada el tema.
Si voleu mirar de què va el tema, podeu picar aquí, en la pàgina oficial de les exposicions, i si voleu mirar un video en el que es veu de què va el tema, podeu continuar mirant i llegint en el post que vaig penjar en el blog de l'insti; està molt bé el video.
Ara bé si vos interessa anar, és molt interessant que reserveu les entrades abans d'anar perquè podria ser que si aneu sense reservar, podrieu trobar-vos en que no hi ha entrades per a eixe dia.
Val molt la pena.