dilluns, 10 de setembre del 2007

III PUJADA A L'AITANA








El començament del dia va ser molt plujós i pensàvem que no es podria fer. Però es va arreglar i vam disfrutar d'un magnífic dia de muntanya. Per cert la idea de començar a netejar el camí va partir de tres persones. A més a més del meu germà Joan i jo també va participar Paco Callado. Per cert,aquell dia ens vam pegar una pallissa impressionant.
Ací teniu algunes fotos de la pujada. N'hi ha moltes més, si algú està interessat ja en parlarem.
Com sempre vam acabar en el Palau refrescant-nos amb una cervesa.

1 comentari:

REME ha dit...

Ara que veig les fotos em sap mal no haver anat, però estava tan cansada, que em vaig quedar dormint! vos felicite per la iniciativa i per la voluntat que vau tindre, perquè va eixir un dia.....!