dimarts, 6 de febrer del 2007

Açò ja rula

Amics, açò ja rula.
Poc a poc anem soltant-nos i anem perdent-li la por a escriure.
Ja veig que Juan... va informant-nos de novetats, i ens manté al dia. Molt bo.
I de JVte. no digam, està fet un mestre penjant fotografies en pla album i tal i tal. M'alegre molt.
Per cert, he penjat un altre tutorial per penjar fotos en Flickr. Es molt paregut a PICASA. Tant un com l'altre ens servixen per poder pujar fotos sense "carregar massa" l'espai del blog, i a més a més queda millor.
En el mapa podeu veure que ja ens estan visitant de "tots els continents". En fi,ja anem fent caliu

Todoterrenos en la pista de Aitana

Esta mañana el Ministerio de Agricultura parece que ha dado marcha atrás al modificar un borrador sobre el que se está trabajando. En este borrador, en su redacción original, se prohibía, salvo excepciones, el uso de los todoterrenos y de los quads en las pistas forestales debido a los impactos medioambientales que suelen causar. La Cadena Ser ha abierto un corto pero acalorado debate en el que ha participado un representante de una Organización Ecologista y un representante de una Asociación de Usuarios de Todoterrenos. No cabía que hubiera acuerdo alguno como así ha ocurrido. Se ha abierto un turno de participación a los internautas con el siguiente resultado: 66 % partidarios de la prohibición total de circulación, salvo para usos agropecuarios. 15% partidarios de una limitación parcial. 14% partidarios de su uso en las pistas forestales. Os adjunto dos fotografías del paso de los todoterrenos, y del estado de una zona de la pista que va a la Font del Arbre, en la mañana del día 28 de Enero, la primera nevada de este año.

l'escola d'Alcoleja

Hem llegit al diari Información que la inspecció, després de reunir-se ambl'alcalde i les famílies, emetrà un informe favorable a que continue l'escola en Alcoleja. Explicaven que, encara que a l'any que ve hi hauran 4 xiquets, per al següent curs tornaran a haver-ne 5. L'última paraula és de conselleria.

dilluns, 5 de febrer del 2007

Ametlers en flor


Prompte Alcoleja serà un esclat de flors d'ametlers. Vos recomane l'espectacle. És només una volta a l'any. I aprofite l'ocasió per saludar-vos. Sembla que ja m'estic ensenyant a fer estes coses. I també comunicar-vos que li vam proposar a l'alcalde fer una festa de Carnestoltes per al dissabte 17 de febrer. Igual com es va fer en Cap d'any al Patronat, fer un ball de disfresses. Vos agrada la idea?