divendres, 15 d’octubre del 2010

Leandre Iborra. Premi de Narrativa Breu Josep Pascual Tirado

Efectivament, al Diari Mediterraneo va eixir el 9 de setembre la notícia del  Premi de Narrativa Breu Josep Pascual Tirado per a Leandre Iborra. Podeu veure la notícia picant  ací , i en aquest altre enllaç podem veure més informació referent a Leandre.
Enhorabona

Esta "volta" si, uns 100 litres d'aigua

En la nit del dimarts, si que en va caure una de bona ja que van ser al voltant d'uns 100 littres . Sembla que sense fer massa mal; de totes formes si este cap de setmana esteu pel poble i veieu solsides o algun que altre problema, si voleu, ho podeu pujar amb alguna que altra foto.

dijous, 14 d’octubre del 2010

Jornadas de limpieza en La Vimenera



Aquí está el grupo de guardia para limpieza y desbroce de caminos.
Las fotos que he subido corresponden a las dos mañanas que dedicamos a la zona de La Vimenera.Cómo todavía me muevo torpemente por el blog, no he sabido "colgar" el albúm completo, pero que sepais que hay más fotos en el Flickr, con el nombre La Vimenera.¡Rafa, en breve tendrás noticias mias para que me expliques cómo hacerlo!




El primer día la cosa fue mejor, pues nos juntamos 6 personas, 2 de ellas motorizadas con desbrozadoras, y la faena nos cundió mucho.
El segundo día , sino llega a ser por el nucleo duro del equipo, Jose Ignacio , la cosa habría sido un desastre.A mi me saco de casa, je, je, je,..... .






Este segundo día , nos encontramos con mucho barro al final del camino, y comenzamos a idear un paso sobre el arroyo , colocando piedras y troncos.¡Ya nos queda menos para licenciarnos en Ingenieria de Caminos y Puentes!

Hasta la próxima.

dilluns, 11 d’octubre del 2010

Pluja moderada el dissabte passat

Aquest dissabte per la nit va ploure relativament poc, uns 5 litres. Molt poc en comparació a altres llocs de la Comunitat; va durar pocs minuts, i el diumenge va eixir el sol.
S'espera que esta nit i demà  en caiga una de bona. Ja anirem informant.