dijous, 3 de desembre del 2009

VI EDICION TOUR MEDITERRÁNEO CLASSIC

Miguel Fuster con el Porsche 911 GT3



El Diario Información de Alicante recoge la noticia de la celebración de la VI edición del Tour Mediterráneo Classic, que se disputará el próximo 12 de Diciembre. Estará organizado por la Asociación Interclubs de Automovilismo de la Provincia de Alicante (AIA) y será puntuable para cuatro campeonatos, el de Rallys de la Comunidad Valenciana, el de Regularidad de la Federación de Automovilismo de la Comunidad Valenciana (FACV), el Campeonato de la Federación Española de Vehículos Antiguos (FEVA) y el Trofeo Open Mediterráneo,. Se puede ver la noticia completa en el siguiente enlace:


http://www.diarioinformacion.com/deportes/2009/12/03/clasicos-toman-finestrat/957642.html





diumenge, 29 de novembre del 2009

PERMISO PAR PUBLICAR FOTOS



Con esta no creo tener problemas

Tenéis razón, ayer quería contestar a Merxe, pero una mala racha me ha torcido varias cosas, pero si alguien me da una fotografía PARA QUE FORME PARTE DE UN ÁLBUM, yo le informo del uso que le quiero dar, si es un grupo, puede que alguna de las personas no este conforme que se publique, esta en su derecho, pero pensad que esta foto esta tomada en su momento para que quede constancia de un acto, y seguro que todos en aquel momento estarían conformes en que los medios dieran publicidad a Alcoleja.

Ahora surge la idea de hacer algo que perpetúe la memoria y el recuerdo de unos modos de vida, actos, escenas cotidianas que nos digan como transcurría esta vida en el pueblo, dar publicidad y que no se pierdan viejas fotos, por lo menos para la siguiente generación, ¿es un delito?.

De momento borraré todo grupo publicado, y no publicaré ninguno más en espera de una solución acertada, lo siento.







Permís per a penjar fotos?.

Volia contestar a aquesta pregunta que llança Merxe en un comentari a les fotos que estem pujant perquè és molt interessant, i perquè els que d'alguna manera estem pujant fotos o videos a internet ens la plantegem continuament.
Merxe, i aquells que ens dediquem a l'ensenyament, sabem que no podem penjar cap foto o video dels alumnes quan fas alguna activitat dins l'aula o extraescolar si prèviament no han deixat per escrit els pares que donen el seu permís; i crec que per a evitar problemes així ha de ser.
I en el que respecta als videos o fotos que ací penge, doncs se seguim la lògica de l'exempel anterior,doncs també haurà de ser igual.
Crec que durant el temps que portem en aquest Bloc, tots els que d'alguna manera hem anat pujant fotos intentem que les instantànies o captures de video respecten a la persona o persones que en elles ixen; i per suposat, que si tot i això, en alguna d'elles alguna persona de les que ixen, considera que no li pareix correcte eixir pel motiu que siga, ens ho pot dir via correu electronic o mitjançant un comentari al post, i immediatament és retirat el video o fotografia.
El tema és delicat, i realment no sé com solucionar-lo. Per exemple; també és veritat que en les sèries de fotos històriques que intentem posar en marxa, algunes persones o bastants, segur que ja no estaran entre nosaltres, i potser a alguns familiars els donarà igual que isquen en elles, a altres els pot agradar i a altres, els pot fer pena o nostàlgia i no els agrada que les posem. Què fem, les pengem, i si algú es queixa la retirem, o què?
Si hem de demanar permís a totes les persones que poden eixir en les fotos, segur que no serà possible, i si voleu, ho deixem estar, i passem de fer res.
En fi, deixe el post per a que pugau anar fent comentaris al respecte; i si n'hi ha algú que domina el tema (abogat), agrairia que en més motiu, posara el seu punt de vista, o millor dit el punt de vista de la llei en aquest cas que ens ocupa