divendres, 19 de setembre del 2008

Asociación de Jubilados

Hola Asociación, tengo necesidad de que Alcoleja despierte, el viaje a Torrevieja se hará el miércoles ocho de octubre a las 08´00 h., como máximo el fin de semana día cinco debo saber el número de personas que irán, antes del próximo fin de semana procuraré poner el AVISO en los lugares de costumbre, así que ánimo.
Las clases de gimnasia han empezado y comprobando su comienzo he apreciado su aceptación en todas las personas, tenemos concedidas dos subvenciones más, una de gimnasia y otra para pagar el autobús al sitio que elijamos, ha, en post de Cofrentes en vez de las fotografías quería hacer otra cosa, ahora las publico para ver que como quedan.

dijous, 18 de setembre del 2008

AURORA

Vaig fer una gravació de l'Aurora de Festes, i l'he partit en tres videos per a que no costen tant de veure.
Només posaré l'enllaç directe a la primera part, les altres dos heu de picar sobre l'enllaç, però de totes maneres ja sabeu que a la part esquerra de Vimeo podeu veure'ls com sempre. He hagut de baixar considerablement la qualitat per poder pujar-los sense problemes.
També veureu que he suprimit els post s en què es veien els videos de festes per a veure si deixa manera es solucionen els problemes de càrrega de la web que sembla ser tenen alguns. També, podeu veure que els videos continuen estant a l'enllaç de Vimeo.

AURORA 2008 1/3 from alcoleja.org on Vimeo.

Aurora 2/3

Aurora 3/3