dijous, 28 d’octubre del 2010

REUNIÓ AMICS PER ALCOLEJA

Diumenge 31 d'octubre a les 19 h.

dimarts, 26 d’octubre del 2010

Neteja de pinars

En notícia publicada hui a Informacion.es, es pot llegir l'estudi que es va realitzar sobre les destrosses produïdes per les nevades de l'any passat, i de la necessitat de realitzar neteges per a que no augmente el perill d'incendis. Es pot veure com el nostre poble està inclòs dintre dels municipis on es recomana realitzar aquestes tasques de neteja.

dilluns, 25 d’octubre del 2010

IV Rally Muchamiel 2010 en Alcoleja

Bueno , ya estoy otra vez por aquí, aprendiendo cosas nuevas.
El pasado sábado 16 de octubre el IV Rally de Muchamiel , tuvo a bién recorrer las carreteras de los alrededores.Hubo cuatro salidas de los cinco tramos del rally, desde el puerto de Tudons.
Las fotos que he subido son desde dicho lugar; unas por la mañana, y otras por la tarde, entre una niebla , que aunque no muy espesa, subió el nivel de la cita .A los muy "flipados" cómo yo, aquello nos parecía el Montecarlo.
Pero lo mejor, fue el "Meeting Point" (punto de encuentro) improvisado por los pilotos a la entrada del pueblo, en el bar STOP, donde fueron llegando y aparcando sus vehículos a eso del medio día, entre tramo y tramo.Para mí no tuvo precio ver aparcado en Alcoleja el Toyota Celica, igual al de Carlos Sainz, con el que fue campeón del mundo, y otras joyas como los Porsche 911, un Lancia Delta Integrale( también campeón del mundo), otro Alfa Romeo, un Mini Cooper, etc, .... .
¡Una gozada, y cómo quién dice en la puerta de casa! Aquél día tenía invitados, y la sorpresa que se llevaron fue mayúscula.¡Menudo nivel! Para que luego digan de los grandes eventos deportivos en Valencia.
Espero que os gusten las fotos, y prometo seguir animando el blog.
Saludos a todos.

REUNIÓ AMICS PER ALCOLEJA

Per aquells que no ho sàpiguen cada dos mesos ens reunim els Amics per Alcoleja per tractar propostes, noves idees... Són reunions obertes en les que pot participar aquell que vulga fer alguna aportació al grup. Les fem cada dos mesos el darrer cap de setmana, per tant s'hauria de fer el pròxim. Com que està la fira de Tots Sants no sé si trobarem un dia que vinga be a tots. Jo propose fer-la diumenge per la vesprada-nit. Si teniu altres propostes les deixeu al blog.

Aprofite per dir-vos que la tardor ja està en marxa al poble. Val la pena fer un passeig per les hortes i a vora del riu per gaudir dels colors d'esta època de l'any.