dimecres, 30 de gener del 2008

Ofici de netejador


Durant les passades festes de Nadal, vaig estar parlant amb Salva, més conegut com a "Castillo", i em va estar comentant que s'està dedicant ara a netejar arbres, oliveres, ametllers ,etc. Em va comentar també que porta un ajudant que s'encarrega d'arreplegar la llenya que es talla, per a cremar-la, o per a separar el gros de la part més prima.
Em va semblar interessant postejar-ho ací perquè poden haver prou persones del poble que en un moment donat voldrien fer la "neteja", però no saben a qui buscar. Hui en dia ja sabem que aquests oficis, al menys per la nostra zona van perdent-se, i et trobes en un bon compromís, i sense saber on tirar mà. També em pareix molt encertat el fet que vagen dues persones a treballar, i que una es dedique a poder cremar i separar el gros, perquè si no vius al poble, i van i t'ho netegen però se te queda tot pel bancal, el problema s'amplia amb el temps.
Castillo em va donar el seu nº de telèfon i em va dir que el podia posar sense cap problema per si algú estiguera interessat en parlar amb ell i parlar de preus, època de treball, etc. El Tf. és 606240845.
Se que Toni, l'home de Cristina del Bar Stop també es dedica a netejar de tant en tant oliveres i ametllers, i si voleu contactar amb ell, picant a l'enllaç, supose que es podrieu fer amb ell.; però ja no sé de més gent del poble que faça esta feina. Si en sabeu més aquells que llegiu el post, ben bé ho podeu dir en l'apartat dels comentaris.
En fi, espere que haja servit d'ajuda a algú.