dissabte, 24 de gener del 2009

Projectes. Botadors

Relacionat amb el post sobre les ajudes al poble vull comentar que Quico m'ha fet saber que les ajudes a la neteja forestal s'estan mirant, i s'està elaborant el projecte per presentar-lo, i que en tindre'l més elaborat ja em parlarem.
Respecte al motiu pel qual no consta el poble en els projectes demanats o aconseguits als que fa referència J.Vte., no en tinc constància
I en el tema dels "botadors", tal i com comentava Antonio al foro, ja s'han posat, i el mateix Antonio, em va enviar unes fotos d'alguns d'ells, i que teniu penjats a continuació. Pel que es veu a les fotos, s'ha posat un senyal de limitació a 30 Km, i en la part que vé de la Caseta Ibáñez es pot veure que n'hi ha un posat abans de la revolta de l'assilo, cosa que em sembla molt bé. No en tinc cap de foto de l'altra part del poble, però en tindre'n ja les penjarem.
També tenim bones notícies respecte als desperfectes del frontó. L'alcalde ho ha comentat amb l'empresa que farà les pròximes obres de Beniafé, i les arreglarà.
Moltes gràcies per la celeritat que ha tingut l'Ajuntament en la petició dels desperfectes del frontó, així com en la solució a un problema de perillositat vial que tenia el poble, i que com diu la dita"al Cesar lo que es del Cesar", i el tema ja el tenien entre mans l'Ajuntament, enhorabona per haver-ho aconseguit al final, i gràcies.

1 comentari:

Irene ha dit...

Grácies al Ajuntament per els botadors i la senayal de 30 Km. per hora. Ho vaig descubrir el passat 24 d'aques mes. Son efectius. Si vas a més velocitat et carregues la suspensió del cotxe. Grácies als que tingueren la iniciativa i als que han fet posible la consecució de la mateixa.