dimarts, 22 de desembre del 2009

Una foto molt peculiar

Bueno, solucionats uns problemes  informàtics, i entrant ja en les vacances, puc ja escriure alguna que altra cosa.
Vos deixe amb aquesta panoràmica impressionant que ens ha deixat Jaime Brotons. És impressionant per varios motius; un per la bellesa de la  foto en si, l'altra pel "tamany d'ella (1,57 Gipapixels) i l'altra perquè ara quan piqueu sobre la propia foto, vos enviarà al lloc on està penjada i la  voreu amb tot el seu esplendor. I si piqueu sobre les "fotos xicotetes" que hi ha davall, podreu veure quina passada, i quina sorpresa té una d'elles.


Des d'ací moltes gràcies a Jaime per fer-nos gaudir d'aquesta panoràmica

5 comentaris:

Ignasi ha dit...

¡Quina barbaritat de foto! Com es fa això? A vore si Roberto ens dedica quatre línies i ens explica com es fan estes fotos.

Antonio Puyol ha dit...

Me gusta, si señor, tengo panorámicas y de Alcoleja desde cuatro o cinco sitios, y de Penaguila, pero la espectacularidad de esta, ya me gustaría, Jaime, muchas felicidades por tu trabajo, y al mismo tiempo te deseo una Feliz Navidad.
La foto paseando por la nieve, es una pasada, creo que es la bonita sorpresa que comenta Rafa, jamás me podría figurar que confundido en el paisaje, pudiera estar Nelo paseando por la carretera, muy bueno.

Tere.Jover ha dit...

Tanto como dice Ignasio y como dice Antonio, estas manera de ver las fotos es una pasada, sin menosprciar la labor de Antonio, que nos ha tenido informado en todo momento de lo que ocurria en Alcoletja, a los que estabamos fuera.
Haber si los técnicos del bloc, aprenden a hacer estas maravillas (Rafa, mi hermano, Roberto, etc.)

J.Vte. ha dit...

Antonio, veo que tienes buen ojo. Yo opino lo mismo que tú en cuanto que he creído reconocer a la misma persona que mencionas. Creo que va andando sobre la carretera de entrada al pueblo. En cuanto a la panorámica de Alcoleja es una fotografía impresionante. Al verla me he acordado de un enlace que me pasó Roberto y que te llevaba a una panorámica magnífica de un atardecer en París y de 360º, un circunferencia completa. Una pasada.

Javier ha dit...

Moltes gràcies Jaume per les fotos, són impressionants.
Ignasi per a fer-ho has de fotografiar tot el paisatge amb moltes instantànies, i en cada una treus un troç de l'escenari, sense deixar-te'n cap. Si et fas servir d'un trípode potser et resulte més fàcil. Després pots utilitzar programes com "Hugin" http://hugin.sourceforge.net/ que es de codi lliure i gratuït per ajuntar-les. Si vols altre software pots utilitzar el "photoshop" o el "autopan", però aquestos no són lliures.