dimarts, 14 de maig del 2013

RAL·LI CIUTAT D'ALCOI . VIDEO I RESULTATS

Enhorabona als organitzadors del Ral·li i als participants. En els temps que corren, i amb lo complicat que està organitzar una prova, la veritat és que ens van fer disfrutar. No les tenia jo totes, ja que no hi havia un nivell de les característiques d'un ral·li com podia ser el de La Vila, però vist com han passat alguns cotxes, la veritat és que ha estat molt bé.
Em vaig posar al final del tram de Penàguila-Alcoleja, concretament al pont de les barandilles, i vam xalar.
Pel matí va passar Fuster amb un Renault 5 Turbo 2, i va estar espectacular.Em va recordar com ja fa més de 20 anys Carlos Sáinz el feia volar. Fins que no va haver d'abandonar, anava segon darrere de Carnicer.
També he deixat unes tomes espectaculars que va fer el meu nebot a la cruïlla de Benifallim en el tram del Rebolcat.
Al final va guanyar Carnicer, segon va ser Antonio Vázquez i tercer J.M. Martínez. Cal mencionar que Santi Cañizares, l'exporter del Madrid i València, va quedar cinquè.
Picant ací podeu veure els temps dels trams i el resultat final


En aquest segon enllaç podeu veure els diferents videos que s'han penjat a Youtube sobre el Ral·li

3 comentaris:

josepe ha dit...

Primer que res gràcies pel post, jo que soc aficionat i solc assistir als rallyes de la zona, aquest any com tu ben be deies, ha estat molt be. Quasi he gaudit més que en el del campionat d'Espanya el Costa Blanca que crec recordar que prompte es farà. Ha estat molt bé entre altres coses pq hem pogut gaudir de bones derrapades quasi com mai, tenint en compter el perfil del cotxes. Molt bé a l'organització i als videoaficionats. Gràcies a tots.

Rafa Loreto ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Rafa Loreto ha dit...

Buen video y mejor "cobertura informativa " del Rally.Como modesto cunetero te doy las gracias, ¡ah! y agradecido por el pequeño cameo, je, je, je,... .