dissabte, 22 d’agost del 2015

MISSA CANTADA. CORAL 2015

Ja feia temps que anava darrere de poder gravar una missa cantada en festes. Per fi, enguany ho vaig poder fer gracies a aquesta Coral que quan vaig preguntar quin nom li posavem, em van dir "Amics d'Alcoleja", un molt bon nom per a començar
Des de la meua ignorància en tot allò relacionat amb la música, i amb només els 2 anys de l'assignatura de Música que vaig fer quan estudiava  Magisteri, he de dir que em va deixar bocabadat. Sentir eixes veus ahí davant de tu em va impactar; el mestre " Salva" dominant-ho tot amb una gran dolçor i complicitat tant  amb els músics com els cantants... Em van agradar especialment la primera (crec que és una Ave Maria, amb un xic que ho bordava) i sobretot una altra Ave Maria cantada per Mª Dolores que va estar espectacular...
En definitiva, una sort poder haver presenciat aquesta actuació. Vos la deixe en el següent vídeo per a tots aquells que no vau poder assistir
* Està sencera i són 31 minuts