dimecres, 31 d’agost del 2016

JORNADES CIENTÍFIQUES

Fa uns mesos es varen celebrar al Parc Científic de València, lloc on treballe, unes jornades científiques per als més menuts de la familia. Això em va donar una idea per a poder fer alguna cosa pareguda al poble pero a escala molt més menuda. Aleshores, vaig parlar amb Kiko i em va dir que endavant amb l'activitat, que era una idea molt bona que mai en la vida s'havia fet res així. Per tant, vaig començar a buscar experiments que es pogueren dur a terme en els mitjans que podía aconseguir i dimarts 16 d'agost al carrer de la carnisseria es varen realitzar. A continuació hi ha un video per a que pugueu veure com s'ho varen passar els xiquets i els grandets jugant amb la química.

M'agradaria donar les gràcies a tota la gent que va participar, així com també a la gent que va ajudar a que es desenvoluparen totes les activitats i als pares que ajudaren a netejar tota la brutícia que es va generar. 

Sense més que dir, moltes gràcies a tots.


1 comentari:

Rafa Mollà ha dit...

Moltes gràcies per la iniciativa que vas tindre. Crec que la resposta va ser molt bona, i segur que va agradar a molta gent.