diumenge, 28 de gener del 2007

Tutorials per a treballar

J.Vte. em va comentar mig en broma que hauria de fer un curset per a poder presentar millor les entrades amb fotos, videos,etc. Com que això és un poc complicat, he pensat que millor faria uns tutorials de com donar-se d'alta en Gmail, PICASA, slideshare, etc, i així poder pujar fotos, videos, arxius en PowerPoint, PDF ,etc.
Els tutorials els he penjat en una wiki que tenim al Dep. de Bio-Geo, La NIKA i així s'en podran ferus també els alumnes i tot aquell que vullga. No són tot "lo" bons que m'agradaria, però ferfletxes i més coses em suposava massa faena, i ara estic un poc saturat. si piqueu en la següentadreça els tindreu i els podeu obrir o baixar, estan en PDF. De totes maneres deixaré l'adreça de la wiki en l'apartat d'enllaços i aixina encara que esta entrada s'arxive, sempre estarà a l'abast.
http://lanika.wikispaces.com/Tutorials+per+a+publicar+en+Internet
Per una altra banda, com per a fer els tutorials he hagut de donar d'alta a una altra persona, i pujat algunes fotos, com que estan preses d'ahí d'Alcoleja i Aitana, aprofite i penge els albums

En l'apartat dels comentaris ja direu si vos han servit o no els tutorials

1 comentari:

Merxe Aznar ha dit...

Haureu de fer-ne un minicurset per a les no iniciades, que no en sabem ni el que sap José Vte. Ja estic invitada per l'Ignasi, però encara no m'aclareix com es penja una informació a la pàgina.Amenace amb un recull de receptes tradicionals alcolejanes ( confitures, melmelades, carns, verdures i fins i tot, remeis naturals...(Quan m'ensenye a penjar-lo , clar)
Felicitats per la iniciativa.