dijous, 1 de març del 2007

"LA OTRA REALIDAD"

Parafrasejant el començament del programa de la SER, Milenio 3, realment aquest cap de setmana passat ha hagut una altra realitat.
Ignasi en el seu post va dir que només ell i uns quants més (Los hombres dePaco II) van fer la neteja del camí a la Font del "Retor", i que jo no vaig anar i aixina em vaig escaquejar .
A través de les dues proves que us presente a continuació, podreu veure com si no arriba a ser per mi, i pels meus coneixements en açò de la genètica, ells a soletes no ho hagueren pogut acabar.

Nota: A mi particularment m'agrada més el video, però com es perd qualitat en la web, els comentaris no es poden veure bé. Per això he optat per la presentació amb powerpoint; però també s'ha perdut qualitat en la web, i a més a més no es pot sentir la música, cosa que al meu ordinador si. En fi si voleu els originals ja vos els passaré.



3 comentaris:

Ignasi ha dit...

Güai!!!!!!!!!!!!Estàs fet un artista.

josepe ha dit...

Bé, crec que sobren els comentaris, des de dissabte a la nit, després d'un curset de formació accelerat, ha estat cabilejant, com justificar la seua absència i en la seua justa mesura a resultat bonissim. Un somriure val tots els diners del món, i això és el que has aconseguit, un 10 estimat rafalet

Rafa Mollà ha dit...

Gràcies Josep pel comentari.
Es veritat que des de que vaig veure les fotos ja vaig començar a cabilar. Per a mi tal vegada el millor que se me va ocorrer va ser el posar la veu en off del "Deu Rafel". Ah, i la idea de posar la música de Los hombres de Paco" també crec que ho vaig encertar. Es que quan estava fent-lo "veia" a Juan__ i no podia aguantar-me de riure de pensar les paraules que posaria en la seua boca.