divendres, 11 de maig del 2007

Quedem el dissabte a la llum de la foguera?.

Què fa, quedem aquest dissabte per a xerrar un ratet a la llum de la foguera en Beniafé?.
Com ho teniu?. Crec que seria un bon moment per a xerrar i riure-mos. Ja fa temps que no ens veiem, i podria ser el lloc i el moment oportú?. Si penseu que és més còmode quedar al poble en algun bar, doncs perfecte també. Jo baixaré el dissabte a migdia.
En fi, penseu-ho, i mitjançant comentaris o mitjançant el correu podem quedar.
Crec que seria el moment també per a que aquells que potser voldrien també participar des d'ací, i encara no han trobat el moment d'enganxar-se .

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola a tots, la proposta de Rafa de veure'ns en la foguera em pareix magnífica perquè m'agradaria conéixer-vos personalment
Jo estaré en Beniafe a partir d'esta vesprada i si algú necessita alguna cosa, ma casa és la que està davall de la que té els rosers.

Ignasi ha dit...

Jo també estaré per Beniafé. Supose que també estarà José Vicente i José Miguel amb tota la família. Ja ens vorem i ens farem una copeta de cava que al tornar no hem de conduir.