dilluns, 20 d’agost del 2007

Exposició de Pintura

Alcoleja, agost de 2007

Estimats visitants :

Sóc l ’exposició dels alumnes del Curset de pintura patrocinat per l’Ajuntament d’Alcoleja

que ha impartit l’artista En Antoni Frau de Balones.

Ací trobareu pintures de Júlia, Ángela Pili, Loli, Mª Tere, Maribel, Dolores, Quico, Celeste, Lorena, i Merxe.

Mireu-se-les amb els ulls de l’ànima.

No busqueu tècnica perque…

estàn pintades amb les mans del cor.

¿Sabeu per què els quadres han quedat tan bonics?

Vos contaré un secret:

…Estàn pintats a l’òleo.

Amb un oli especial fet d’il.lusió i bon humor.

Amb tres colors bàsics: germanor, paciència i harmonia.

Amb grossos pinzells de rialles i treball en equip.

Amb temps compartit i vesprades de somriure.

Amb molta, moltíssima complicitat i tendresa.

( I unes polsetes màgiques que va dur Toni : “ les seves llumetes” )

…Amb eixos materials havia d’eixir, precís, un resultat com el que ara vegeu.

Esperant que vos agrade, passeu bones festes.

Signat: Exposició pintura 2007


Nota: si piqueu damunt de la foto podreu veure totes les que hem pujat formant un àlbum


Curset de Pintura 2007

1 comentari:

Rafa Mollà ha dit...

Merxe, gràcies per escriure d'aquesta manera tan bonica.Saps que el post te'l vaig pegar i el vaig pujar jo, però com que eixe dia anàvem atabalats, jo ni el vaig llegir. Hui que he arribat a Castelló, l'he assaborit i he gaudit de les teues paraules. Dels quadres ja ho vaig fer quan vaig veure l'exposició. Realment han quedat uns quadres molt bonics; sembla mentida que en tan poc de temps hageu pogut aprendre (o com diem per ahí, com s'heu ensenyat tan ràpidament ) tant. Realment crec que ha segut un encert aquest curset per diversos motius que tu ja has deixat caure de manera molt literària al post.