dimarts, 30 d’octubre del 2007

Un pensament, una informació


L'altre dissabte, com ja sabeu, vam estar netejant el camí antic d'Aitana i uns dels nostres pensaments era "on collons estan els esclata-sangs"?, perquè bolets de tots tipus en vam veure molts, però curiosament cap esclata-sang. Veritat és que no era día de buscar-ne, nosaltres anàvem a fer feina, però els quatre que estavem ens féiem la mateixa pregunta, "on estàn els esclata-sang"? buscant en internet, vaig encontrar un llibre editat a Catalunya EL SECRET MES BEN GUARDAT: ELS MILLORS BOSCOS I RACONS PER TROBAR BOLETS A CATALUNYA de ESTEVEZ , MARC y HOSS, ROBERT.
Supose que a molts de nosaltres ens agradaria tenir un llibre que ens informe dels llocs on es poden buscar esclata-sang al Comtat.

5 comentaris:

juan ha dit...

Josep, si no coneixes algú que sàbia per on estan, i vulga dir-t'ho (que eixa és l'altra), la cosa està complicada.

Anònim ha dit...

Hola a tots!

Este cap de setmana, com molts de vosaltres, l'he passat a Alcoleja. Vaig vore a Rafa i em va animar a col·laborar amb alguna coseta a la web.

De moment us puc contar que, al sentir pel poble que n'hi havia tant de bolet me'n vaig anar "a la busca i captura" i, tot haver estat quasi una hora pegant pals de cego, al final en vaig trobar.

El problema va ser que se'm va fer de nit! Quan ja tenia un rodalet localitzat... Bé, almenys esta nit em faré una bona fregideta!!!

Dani (el net de Maria Otilia)

Rafa Mollà ha dit...

Molt bé Dani, m'algre doblement perquè vas trobar bolets, i perquè ens has fet un comentari en el blog. Espere que continues informant-nos de tot allò que vulgues.

J.Vte. ha dit...

Josep, yo pensé que con el enlace del libroque habías puesto íbamos a aprender lo que hiciera falta sobre bolets. El enlace me sugiere que pague 18 euros y me vaya a Cataluña. ¿No conocerás algunos expertos de la comarca que nos quieran dar unas lecciones prácticas sobre el terreno?.

Anònim ha dit...

Josep i José Vte:
El millor llibre sobre bolets que he llegit està publicat a
l'editorial
Alcoleja, S.A.
es titola
"Jo conec un roglet, ací mateix"
Autors: Paco Lechera, El Tato, Rosa Mari de Cavileja,JuanJo, etc.
(Per cert, el llibre està descatalogat, i no hi ha déu que ho trobe)
Merxe