dissabte, 15 de març del 2008

Obres a Beniafé

La setmana passada vaig anar a Alcoleja i vaig veure que als vestuaris de la piscina havien posat un cartapaci d'estos grans que posen quan la Dipu subvenciona alguna infraestructura, i anava de les obres que estaven previstes de millora de Beniafé, que com recordareu ja vaig fer un post fa al voltant d'un any, i en el que remarcava una notícia que havia eixit al Diari Informació.
Doncs, m'en vaig anar a veure com anava la cosa. Podreu veure que està previst que acaben a principis d'abril (dia 11); i si és així, estaran abans de la festa de Beniafé.
Jo crec que la carretereta i les obres dins del poblet potser si que estiguen, però portar les aigües residuals a la depuradora i tot, no ho tinc massa clar.
Quan estarà acabat farà goig si tenen gust en acabar-ho respectant les característiques del lloc, així com el camí que hauran de destripar per portar les aigües a la depuradora.
A continuació us deixe un xicotet video del que vaig veure per a que us feu una idea de com van les coses, però a més a més deixe també una fotografia de la carretereta que va fins a la piscina per a que vegeu un problema que he vist d'enfonsament parcial, que pot anar a més, i que si l'ajuntament averigua la causa que ho ha originat, pot demanar la succeptible indemninació al culpable. Supose que ha sigut consegüència del pes d'algun camió que ha passat per allí, que per una altra banda camions per ahí "són faves contades" i per tant fàvil d'averiguar.
Bé "la pilota" està dalt de la teulada de l'.................................., ja veurem si la despenja i li la dóna a l'amo.



Obres a Beniafe from Rafa Mollà on Vimeo.

5 comentaris:

Antonio Puyol ha dit...

Algún día yo llegaré a......
Por ahora quiero recuperar un desastre de almacenamiento que tengo en fotos.Pero sigo tus pasos en vídeo.
Sobre el Día de la Dona, muchas gracias, bueno estoy en FALLAS.

alcoleja.org ha dit...

Qué tio!

Que te lo pases bien y gracias

Dani ha dit...

A vore, vull fer-vos una pregunta a tots i aprofite el tema de Beniafé perquè va relacionat amb pedanies i antigues alqueries.

El cas és que estic llegint literatura sobre l'època morisca a El Comtat, per conéixer un poquet millor el nostre poble i m'he trobat que, en 1510, prop d'Alcoleja existia una altra alqueria que es deia Benigallim i el tema és que estic intentant localitzar-la.

Algú sap alguna cosa al respecte?

La meua àvia m'ha dit que de sempre li havien contat que abans hi havia dos poblets i no un: Alcoleja i Benigallim, però no sap on està.

La tia Elvira diu que primer hi havia unes cases al carrer baix i altres pel llavador i que més tard acabaren unint-se en un sol poble.

Què penseu al respecte? Podeu preguntar-li-ho a algú o donar-me alguna ajudeta?

Gràcies!


Dani

Rafa Mollà ha dit...

No tinc ni idea.
Dani, continues sense acceptar la invitació que t'he enviat.

Dani ha dit...

I jo pensant que t'havies oblidat de mi!!!

(esperava el correu a hotmail... jeje)

Ara ja està: gràcies, Rafa!