dijous, 19 de juny del 2008

Antena de Telefonia mòbil


En el darrer viatge que vaig fer a Alcoleja vaig vore que allà a Beniafé hi havia una antena que em va semblar de Telefonia mòbil. Ho vaig preguntar i em van dir que efectivament aixina era.
Em va parèixer molt bé perquè com bé sabem els que viuen al poble o bé passem uns dies patim de la manca de cobertura en aquest servei. Normalment si tens Movistar sòl haver-ne an bastants llocs del poble, però si tens el telèfon de la resta de companyies , el tema es complica molt més.
Repassant els diaris he vist que sembla ser que hi ha una certa polèmica en l'apartat de la ubicació de la dita antena.
Vos faig un enllaç a la noticia que va eixir al Diari Información.
Ja sabeu, aquell que tinga més informació pot apuntar-la als comentaris, o bé al Foro que he posat a la part esquerra del Bloc.
Foto propietat del Diari Inforacion.

2 comentaris:

Ignasi ha dit...

Algú sap si a més a més de telefonia aprofitarà també per a la telvisió digital?

Dani ha dit...

També seria bo que aplegara la TDT, és de veres!

Ni idea al respecte...