diumenge, 13 de juliol del 2008

Ruta en bici per l'Aitana

Esta setmana passada li vaig fer cas a Paco (un màquina de la bici que va comprar la casa de la ferreria) i Jordi i jo vam pujar a la Font de Forata amb bici.
Però em vaig fiar d'ell " una vegada estàs a la font de forata, baixes per una trialereta i pots anar sense problemes a Benifato". Què il·lus vaig ser. Ahí tens a pare i fill que ens decidim a anar fins a Benifato.
Des de la Font de l'arbre a la Font de forata marca 7,5 Km. i el mateix des de Forata fins a Benifato.
Aleshores vam decidir baixar, però als pocs metres vam veure que la pista de terra es convertia en un camí que en alguns casos ja fas prou anant a peu. Però el "mal ja estava fet" i vam decidir continuar. Vam tardar unes 2 hores i pico en arribar a Benifato, menys mal que no feia sol!.
Ara bé, va valdre la pena, les vistes són molt guapes!.
Després ja va ser qüestió d'anar per la carretera i tornar al poble, això si, fent parada i fonda (dinar) a Confrides.
En total el recorregut, prenent-ho amb calma, i si no estàs molt en forma (com era el nostre cas), pots tardar unes 6 h. Si, ja sé que alguns dels que llegiu ho fareu en 3 (cas de Paco), però això ja és un altre tema. Val la pena!Vos deixe en el recorregut fet amb el Google Maps, i amb el video que vaig gravar del camí des de La Font de Forata fins Benifato.

Ver mapa más grande

Aitana_2008 from alcoleja.org on Vimeo.

7 comentaris:

Dani ha dit...

És molt bo el vídeo: com va tancant-se el camí conforme passen els quilòmetres!

I el millor, els comentaris de pare protector:

- No córregues taaaant!!!!

Una bona manera de conéixer l'Aitana i les seues rutes, sí senyor.

Ignasi ha dit...

Molt bo. Alejandro Valverde no ho faria millor

I com a camera-men ja pots buscar faena en les motos que fan la Vuelta.

Per cert, el teu fill encara et parla?

ANTONIO , Mar Menor ha dit...

Rafa,¿ donde llevabas el "GPS" en la bici?

Rafa Mollà ha dit...

Dani, ja saps que això de fer cas als pares no va amb els fills, però es va assustar en la curva.

Antonio, la cámera iba sujeta en plan "cutre al manillar. La ruta está muy bien marcada. Por cierto pasate por el otro blog http://www.cdtonin.com y verás la marcha que tuvimos en tu tierra

Rafa Mollà ha dit...

Se m'oblidava, si piqueu i amplieu el mapa podreu vore les fotos que han anat pujant-se sobre Aitana en Panoramio. Jo ja en tinc una pujada sobre la font de l'arbre.

Irene ha dit...

Gràcies rafa per tindre el gust de treballar disfrutant i a la volta mantindre comunicació amb els alcolejans que no vivim al poble però sempre el tenim present.

Paco Català ha dit...

Gràcies Rafa per mantindre la comunciació amb els que no podem estar al poble però sempre pensem en ell