diumenge, 2 de novembre del 2008

Concert de la banda de música a Gorga

El passat dia 5 d'octubre la nostra banda va donar un concert a gorga dins de la campanya INTERCANVIS patrocinada per la diputació. Sigué un complet éxit. Vam estar ben afinats, bona técnica instrumental, timbres adecuats i, dit per el mestre, expresant musicalment, el que demanava.
Com a component de la banda opine sobre el treball de Josep Lluis com director. Estil, formes, capacitat de transmisió del que demana sintoniçant sempre en el músic. Li aagrada tant la música que no l'importa que sigam tant poquets. En nom de tots: grácies MESTRE.
Tinc que dir-vos que es va tocar un pas-doble compossat per el nostre músic Josep Lluis que no siguent fill d'Alcoleja, ens aprecia tant que ja el considerem nostre. El dedica al seu iaio. El seu títol:"L'ampeltaor de l'Abdet". Els entesos diuen que está ben fet i demostra que l'autor té bona inspiració. En el trio hi ha un solo de clarinet difícil; pero ahí estava el nostre Rubén que va satisfer al autor. El públic l'aplaudí més de un minut en crits de ¡bravo!

Espere donar-vos pronte notícies musicals.

5 comentaris:

Rafa Mollà ha dit...

M'alegre doblement pel post que has penjat, per un costat perquè veig que la banda tira endavant i pel que sembla amb un bon mestre, i per l'altra perquè veig Paco que ja t'has llençat a postejar. Segur que a partir d'ara anirem assabentant-nos d'un o uns altres aspectes del poble que fins ara no havíem tocat

Ignasi ha dit...

Què be, Paco. M'alegre que hages penjat aquest post. Ja tenia ganes de vore´t pel blog. Jo no vaig estar en eixe concert, però si va sonar com en festes segur que va ser un èxit.Estic d'acord amb la importància que té el mestre. Este que n'hi ha ara s'ho pren molt seriosament i pareix que li agrada molt el que fa. M'alegre per la banda i per el poble, que a ben segur podrem disfrutar de més concerts.

hilari ha dit...

Jo que soc un foraster al poble --tampoc tant perque hi vaig estar ja fa mols anys a tocar a les festes--, no ho soc en respecte al Paco el Botecari, bon amic i bon music de debó, i company també a la seva deria musical a València. Tan sols voldria, això si, felicitar-vos pel geni i la categoria que heu tingut per a ficar en peu i nodrir amb treballs de molt de mérit -molt- este blog tan ben fet i tan ric en continguts.
Es absolutament admirable.
Una forta encaixada i els millors desitjos per a que ens continue donant satisfaccións a qui el seguim, de tant en tant.
Ah i no permeteu que el vaina de Paco racaneje i que aporte colaboracions, ell sap i pot, ademes es una persona de seny molt acurat i cualsevol judici seus es mol valuos. Apreteu-lo de comptes.

Felicitacións. Hilari

Rafa Mollà ha dit...

Gràcies Hilari en nom de tots els que anem escrivint poc a poc diferents cosetes relacioades o no amb el poble d'Alcoleja.
Tots sabem que açò d'escriure sempre fa un poc de mandra, i que sempre tenim la por o vergonya que allò que anem escrivint estiga bé, agrade a la gent, o simplement tinga algo que oferir a aquells que s'arrimen a aquesta finestra.
Respecte al que has dit de Paco, estic totalment d'acord amb tu, i sé que poquet a poquet li anirà perdent la por a açò de la informàtica, i anirà escrivint de tot allò que en sap, i que és molt. Segur que si s'anima, i va fent camí, molts altres alcolejans i no alcolejans anirant animant-se a contar "cosetes" que ens poden alegrar uns instants.

Giménez ha dit...

Hola a tots,
casualment, hui he conegut en la font de l'Arbre a Lluis Ivorra, "l'empeltador" del pasdoble. Anava junt a Benjamin de Confrides i Ovidi. Hem xarrat un bon rato i ho hem pasat molt bé.
Lluis m'ha contat qui era el seu net i el pasdoble, així que l'he sentit en youtube.
Només puc dir que m'ha semblat una musica a la altura de Lluis de l'Abdet, un bon home bó i un savi de la serra d'Aitana.

Un plaer, enhorabona al mestre per la musica i per tindre a un iaio tan especial

Un amic de Sella