dissabte, 24 de gener del 2009

Subasta de Sant Antoni del porquet

M'he esperat uns dies per veure si Antonio (el reporter gràfic oficial d'Alcoleja) i es llançava a fer un post sobre la subasta de Sant Antoni del porquet que va tindre el diumenge passat. Com que em va enviar aquestes fotos, jo volia que fera ell el post i ens comentara un poc com va anar. Com que pel que sembla estos dies està al poble i no ho té molt fàcil per fer el post, m'he posat a fer-lo jo; però espere que ens faça algun comentari de com va anar la subasta.
Gràcies Antonio per posar-nos al dia en tot el que passa per ahí.

3 comentaris:

Paco Català ha dit...

Moltes grácies a Antonio i a Rafa per poder admirar la foto que publiqueu referent a la "subasta de sant Antoni del porquet". Están, no tots, els que continuament voldriem vore.
Recorde que ja fa mols anys, tendria aleshores 7, 8 anys que a cavall del maxo del tio Sento Xima de Ares, la seua filla Paqui i jo participarem en la cavalcada.
Grácies per acostar-me al meu poble

Rafa Mollà ha dit...

Es veritat que quan mires estes fotos, i recordes la gent que hi havia abans, no pots deixar de pensar els temps passats

Antonio Puyol ha dit...

Gracias Rafa por publicar las fotos, hace dos horas que acabo de llegar del pueblo y me encuentro con tu trabajo, no era mi intención publicar nada, solo contarte como había transcurrido el día, pero viendo los comentarios reconozco que los que están fuera tienen derecho a saber.
Recuerdo, que antes el día era bastante entretenido, el Sr. Retor bien acompañado pegaba la vuelta al pueblo, el público asistente era cuatro veces superior al del domingo, muchas personas asistían a la subasta para adquirir algo que necesitaban, una trena de dacsa, un conill, una carabassa de rostir, un rastre de pebreres, mig sac de creïlles, (que lío, lo habré dicho bien) y por otra parte el subastador era el verdadero artífice de la fiesta pues los había muy buenos, en fin esperemos que esto no se pierda.