dijous, 24 de novembre del 2011

WEB FESTERS D'ALCOLEJA

 Perdó, perdó a tots els festers. Es veritat que em vau dir que estaveu perparant una web. Des que ens vam vore el dia de les paelles ja no hem tornat a parlar, i  la veritat, vaig un poc agobiat en la feina i no m'he assabentat de coma anaven les coses.
Vos he vist que heu posat l'adreça ahí en el xat, i a partir d'ara he deixat un enllaç permanent en l'apartat que hi ha a l'esquerra "ENLLAÇOS D'INTERES".
Moltes gràcies per l'interés i les ganes que esteu posant  per tal de fer unes bones festes .

2 comentaris:

juan ha dit...

m'alegra legirte. em tenies preocupat

Rafa Mollà ha dit...

Hola Juan, jo també n'estic preocupat. Però és que porte uns dies terrrrrrrrrrrrrribles.
Els alumnes em porten fregit llegint el bloc que els hem preparat:
http://alumnatbiogeo.blogspot.com/
i llegint-los a ells no done abast.
Espere soltar lastre en uns dies i poder-me dedicar un poc a estes coses.