divendres, 24 d’abril del 2015

Ruta Alcoleja-Camarell


Agustí Galiana, és un lector del nostre blog, i em va enviar el següent correu:

..."Vull organitzar una excursió per Alcoleja un cap de setmana abans que faça massa calor. Concretament la ruta Alcoleja-Beniafé-Camarell.

El meu interés principal és visitar Camarell, que he descobert recentment que era a principis del segle XIV una heretat propietat de Bernat de Sarrià. També que per ací passava el camí de Penàguila a Guadalest.
Vos escric perquè m'agradaria comptar amb algú que ens faça de guia.

Podem aprofitar per fer una volta pel poble.
No cal caminar molt, com a màxim arribar a un punt des d'on es veja Confrides. Ens podríem quedar a dinar."...

Em vaig posar  en contacte  amb Agustí, i li vaig dir que si ho publicava ací, igual algú estava interessat. Li vaig aconsellar que si l'excursió era el cap de setmana del 10 de maig igual venia més gent al poble ja que coincidiria amb  la Festa de Beniafé.
Per la seua resposta, efectivament, es podria realitzar eixe diumenge dia 10, i ocuparia unes 2 hores. L'altre dia possible seria el 23 de maig

Vos deixe el següent enllaç on si voleu podeu posar el nom i picar el dia en el que estarieu interessats en fer de guia. Si no voleu picar en eixa enquesta, i ho voleu fer creant un comentari, doncs ho feu ahí, i si voleu posar-vos directament en contacte amb agustí, la seua adreça és agusti.galiana@gmail.com
Més endavant posariem l'horari si la cosa va endavant.