divendres, 15 de juny del 2007

No he desaparegut del mapa

Segur que haureu pensat; Què és de Rafa que no sabem res d'ell?. Ni escriu cap post, ni toca o retoca res del Blog, ni res.
"Bueno", vaig a intentar justificar-me un poc.
La veritat és que aquestes setmanes he anat de cul per diferents raons; en uns casos per qüestions de treball, i en altres perquè com després vos explicaré he estat preparant videos, fotos i algun que altre muntatge.
En primer lloc, contar-vos que el Blog del meu Departament de Biologia Geologia de l'IES Politècnic, ha sigut guanyador del I Premi Espiral Edublogs , en l'apartat de Blogs de Centre. Ha sigut una gran satisfacció, perquè en certa manera ens indica que estem treballant en la direcció correcta. Bé doncs això ha fet que es tinguera que elaborar una comunicació per al dia en que s'anava a arreplegar el premi, en fi un poc de treball.
En segon lloc heestat d'exàmens, acabant el curs i amb una poca més de feina.
I per últim, vaig pujar a Platja d'Aro amb l'equip del meu fill, i m'he encarregat de fer un video, arreplegar fotos, fer fotomuntatges, etc. (ja sabeu com m'agraden eixes coses a mi), i això ha sigut sobretot el que m'ha ocupat la major part del temps. Si voleu veure les xorradetes que he fet, piqueu en la següent adreça http://lescosetesderafa.blogspot.com , i ja hem direu.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola a tots, ara que comença el període de vacacions i estarem mes temps per Alcoleja, crec que podríem ajuntar-nos algun dia i veure com bé va dir algú en el blog de fer un grup de col•laboració i ajuda amb l'Ajuntament perquè vegen que no sols parlem sinó que també estem disposats a col•laborar en el que podem.
En les festes de Beniafe vaig estar parlant amb Quico sobre açò i el em va comentar que si la gent volguera podrien fer-se moltes coses, per exemple em va dir que en el tema de les festes d'Alcoleja, fent un poquet cada un podríem descarregar un poc a l'Ajuntament de tot el muntó que això suposa i com això en totes les coses.
Per això propose que quan ens ajuntem, parlem amb els que componen el govern municipal i fem una proposta de col•laboració.
Que vos pareix?
Salutacions a tots - Jordi

Rafa Mollà ha dit...

Per mi bé; encara que no tinc clar els dies que baixaré. Probablement ho faré el cap de setmana del 30 i 1 de juliol; i a partir d'ahí no puc dir res amb seguretat.

Anònim ha dit...

Felicitats Rafa. Segur que amb el blog d'Alcoleja tamb´re aconseguirem premis.
Ignasi

Anònim ha dit...

Felicitats Rafa pel premi.
Per a veure'ns jo estic els dissabtes de matí, pràcticament tots.
No sé com us ve a vosaltres.