dimecres, 24 de setembre del 2008

Viernes de Picadetes



LES PICADETES

Este año, y como novedad, el Llibret de Festes incluyó una buena iniciativa a tenor de lo visto...”les Picadetes” del Viernes, Sábado y Domingo de Fiestas.
Dos estudiantes de restauración del CdT de Denia fueron los encargados de preparar, en el local junto a las escuelas, los diferentes aperitivos para delicia de los paladares de los que allí asistimos.
Dentro, en el Patronato, los improvisados camareros esperaban la apertura de las puertas para dar paso a los impetuosos “catadores” que esperaban en la entrada. Eran los más jóvenes, a la vista de las fotografías en el momento de la entrada, los que estaban más ávidos por degustar los manjares.
Como se aprende de los errores, para los días sucesivos se corrigieron algunos importantes detalles en pro de la comodidad de los comensales y de la agilidad en el servicio.
¡ Buen Apetito !

4 comentaris:

Merxe Aznar ha dit...

Molt boniques les fotos...no pensava que havia anat tanta gent, ni que estàvem tan afambrats... felicitacions als cuiners i als cambresr.Merxe

Rafa Mollà ha dit...

Efectivament, molt bones les fotos, preses amb la naturalitat de la gent.
Respecte a les picadetes, realment un gran encert el que ha tingut l'Ajuntament en aquest tema. Es va conseguir el que sol passar amb aquests tipus d'actes, que la gent participe, i que parlem uns amb els altres, igual que passa amb la coca o amb el dia de les paelles, relment es fa poble.
Molt bé J.Vte. veig que aneu perdent-li la por a flickr i com es pot observar, les presentacions queden molt logrades.

Antonio Puyol ha dit...

Muy buena la presentación, trabajar con personas moviéndose no es tan fácil, como siempre logradas.
Sobre correfocs, creo que subí la foto con el mismo título y etiqueta en mi afán de enseñártela, te ruego que lo borres, si tú así lo haces no habrá duplicados, perdón.

Paco Català ha dit...

Enguany no he pugut, per motius de salut, participar en la festa. Tinc la impresió de que el acert, per el comentaris de la gent, que ha segut acerto total. Enhora bona als participants i al ajuntament. De aquesta manera es fa la festa per a la gent del poble. Paco Catalá