dimecres, 9 de setembre del 2009

Correfoc 2009

Ací vos deixe amb un xicotet video sobre el correfoc.
Donat que a mi no m'agraden massa els coets, i com que els tinc molta por, podreu veure clarament que vaig veure el correfoc a distància i protegit, motius pels quals, tampoc he pogut "pillar" unes bones tomes. Ara bé, segur que en els propers dies alguns companys ens aportaran unes fotos que segur que mostrar molt millor l'espectacularitat de l'acte.

Correfoc 2009 from alcoleja.org on Vimeo.

5 comentaris:

Merxe Aznar ha dit...

Gràcies, Rafa. Jo no hi vaig anar, però així com si hagués estat. Dir-li als fotògrafs (Pujol,Roberto,JVte, etc) que s'animen a penjar les fotos , que segur n'hi han de molt boniques.
Merxe

J.Vte. ha dit...

Aún no han salido del horno.

Tere.Jover ha dit...

Es que el horno de Jose Vte. es del año la polka, ya que para pasarme las fotos de los disfraces ha tardado casi dos semanas y total para pedirme un pendriver.
Así que esperaremos y esperaremos

Rafa Mollà ha dit...

Entre hermanos anda el fuego!

Antonio Puyol ha dit...

Gracias Rafa por la extensa información, Joseph y tú habéis desarrollado un buen trabajo para conseguir tanto material, a Merxe por acordarse de mí, y a Tere que deje tranquilo a J.Vicente que con Roberto cuando se dejan caer por el blog lo hacen bien, el que me ha sorprendido gratamente es Ignacio, no se prodigan a toda hora fotos con la luminosidad de las que él a publicado, a casi todos tengo que mandaros alguna foto, hay algunas que conservaré, las demás desaparecerán de mis carpetas después de enviároslas.
En las firmas no ves otra cosa que, Rafa, Rafa, Rafa, “tas pasao tío”