dijous, 10 de setembre del 2009

Disfresses 2009

Les disfresses i la coca amb tomaca s'ha quedat ja com un acte de referència per a començar les festes. I enguany he de dir que vaig veure més gent disfressada i gent que anava a mirar-les que mai. N'hi havia tanta, que algunes van passar desapercebudes. Tal vegada en el passacarrer s'hauria de mantenir una certa distància entre un grup i un altre per a que es pugueren lluir millor les disfresses.
En el repartiment de les coques sembla ser que la gent es va quedar amb més ganes de coca amb tomaca, i en canvi la de farina no va tindre tanta acceptació.Crec que s'hauria de valorar si val la pena comprar tanta de farina; tots els anys sol passar que hi ha poca gent amb interés per la de farina. De totes maneres, puc estar equivocat, i només es tracta d'una apreciació personal sense massa valor.
Posdata: el fet que al video es veja d'entrada la camiseta en qüestió, no és cosa meua (és cosa de Vimeo); ja que els que em coneixeu, sabeu que jo no soc del Barça....

Disfresses 2009 from alcoleja.org on Vimeo.

2 comentaris:

Merxe Aznar ha dit...

No és una apreciació teva solament.En general, la gent no es pot empassar la coca de farina perque és massa seca. Hauriem de proposar també que, a banda de la sangría, posaren alguna beguda no alcóholica, ja que els abstemis i molts menors(que hi beuen, donada l'advinentessa) no tenen cap beguda per a empassar-se-la.Molt bo, el video. És veritat que anem tan apinyats que no lluisen les disfreses.

Irene ha dit...

A mi curiosament m'agrada més la de farina y em senta millor però sé que sòc de les poquetes. Enguany he de dir que sols vaig poder menjar un tros,crec que hi havia més gent de l'habitual i potla ser la mateixa coca.
De nou propose que la verbena,discomòbil o el que siga es faÇa a continuació de la banda per no haver de sopar a casa i no llevar-nos el disfrassos,és una pena a banda de un rotllo!!!!