divendres, 25 de juny del 2010

El parc "flotant" del Patronat.

Tal i com ja vaig postejar en Endevina, endevina: a què jugen alguns xiquets ? hi ha xiquets que quan arriben al parc del Patronat, descobrixen que hi ha un nou joc amagat en el parc, i fins ara s'han portat molt bé, el descobrixen, juguen, treuen les peces, les canvien de lloc, i al final, com que quasi totes les peces són idèntiques, aconseguixen tornar a muntar el trencaclosques, i el parc torna a la seua situació inicial.

El meu nebot i la meua filla em van informar d'aquest nou joc, i no m'ho podia creure; vaig participar, i efectivament és fàcil de jugar, i si no tens "males tentacions", al final tot torna a ser igual. Vaig intentar jugar també en un parc de Castelló, i no va ser possible. Una pena.!
Vosaltres direu !

Patronat. suro de posar i llevar from alcoleja.org on Vimeo.