dimarts, 22 de juny del 2010

A mal temps bona cara. De botox i alguna cosa més.

Uns quants post més endavall, Antonio ha parlat del curs de risoteràpia. Jo vos deixe un podcast de la Rosa de los Vientos, que per als que no heu sentit parlar d'ell, és un programa molt interessant  de Onda Cero que s'emet per les nits del dissabte i diumenge. El fan a unes hores, que potser si matines sobretot el dilluns, no el pots escoltar, però que hui en dia gràcies a açò de la tecnologia, et pots baixar els programes al mp3 o al telèfon , ordinador, etc. i escoltar-lo quan et vinga bé mitjançant estos anomenats podcast.
Jo vos deixe amb un podcast que fa referència a la forma en que "poses la cara a la vida" i podreu veure si escolteu les primers minuts, com influeix en en el cervell. també podreu veure com una substància, que en principi és molt verinosa com és el botox, a baixes concentracions té grans utilitats, entre elles la que està més de moda és la suprimir arrugues a la cara. Doncs, per ahí van els tirs.
Escolteu i voreu. Li doneu al Play i............

2 comentaris:

juan ha dit...

Sí que està interessant la reflexió que fa. Potser algun aspecte siga més discutible. Per cert, com va lo del joc pel patronat?. No sé que pensar.

Rafa Mollà ha dit...

Hola Juan, jo també estic d'acord amb tu en el sentit que evidentment que no anem a injectar-nos botox aposta però el que si que està clar que les nostres expressions corporals afecten al cervell, i per tant al benestar mental.
I respecte a lo del Patronat, ara vaig a deixar el nou post sobre el tema