diumenge, 11 de novembre del 2007

Unos Pocos Níscalos

Unos pocos níscalos

Este es el resultado de dos días de búsqueda y aproximadamente cinco horas de patear monte. Y éramos varios mirando: José Miguel, su mujer -Rosa-, y yo, un día. Y Roberto y yo mismo, al día siguiente. La cesta que está en la foto no llegaba a pesar ni medio kilo, y eso antes de limpiarlos.
Tengo la impresión que, como otros años, llegamos siempre tarde. Creo que vamos por detrás de los profesionales y recogemos las migajas.
Para aquellos que tengáis curiosidad os diré que los encontramos en el monte. Si queréis tener más suerte que nosotros deberéis ganaros la confianza de algún experto del pueblo y que os lo cuente al oído.
Josep, a ver si con lo que estás aprendiendo del libro ese de las setas que llevas entre manos, haces una reunión y nos das algunas pistas.

3 comentaris:

Ignasi ha dit...

Jo crec que hi havia més de mig kilo però no vols dir-ho. Ara, jo sé d'un que va trobar els dissabte uns quats quilos.

Rafa Mollà ha dit...

Enhorabona per la troballa. Però crec que no trobareu a massa gent que estiga disposada a dir-vos un lloc concret on trobar-ne.

Anònim ha dit...

És tindre sort i que algú t'acompanye, o buscar molt...

Este dissabte vaig tornar a buscar-ne i vam agafar uns quantets, però no molts, ja que la majoria estaven secs pel sol o menjats pels cucs. Normal, no? Estan molt bons...

A mi em va dur un amic que coneixia un rodalet i no falla: sempre en trobe!

Una altra opció seria buscar altre tipus de bolet: gírgoles, llengua de vaca... I així augmentarien les possibilitats de trobar-ne.

Dani