divendres, 9 de maig del 2008

Acotacions a la Festa de Beniafé i als botadors

Comentar abans de res que l'alcalde m'ha comentat que la festa de Beniafé s'ha suspés per aquest cap de setmana no pel motiu que jo he comentat sobre l'endarreriment de les obres sinó pel mal temps que es presenta per al diumenge. Si plou pot haver més d'un esvaró i crear-se algum problema.
També m'ha comentat que respecte a l'endarreriment de les obres té un motiu de molt de pes; i és que el projecte en un principi estava previst que es fera amb paviment de formigó imprés, cosa que per a un poblet com Beniafé, era del tot inadequat. L'Ajuntament es va moure i va aconseguir que es refera el projecte per a que fos amb paviment de pedra, amb un sobrecost, temps extra per a tornar-lo a aprovar la Dipu, i amb més temps per a portar-ho a terme. Ahí és on podem trobar la causa o una de les causes que han provocat que no estiguen acabades les obres. M'alegre molt que s'hagen donat els pasos en eixa direcció.

I respecte dels botadors de la carretera, també m'ha comentat que els altres pobles van demanar els botadors quan va eixir una convocatòria que va realitzar la Diputació, i en aquella època pels motius que fora, el nostre poble no ho va fer. Ara s'ha hagut de demarar de forma extraoficial, i ja es porta el tema des de fa uns 4 anys amb reunions amb diputat del tema inclós.

Bé, només queda que aplaudir el fet que la Corporació Municipal estiga sobre els dos temes que he comentat en els darrers posts, i que només ens queda esperar per veure si el treball dóna els seus fruits.

4 comentaris:

perAlcoleja ha dit...

Abans de publicar res, hi ha que enterar-se bé de les coses! Jo agraixc molt a aquesta pàgina el fet de que em permet estar al corrent del que passa al meu poble. Però hi ha coses que no es poden publicar així al tuntum! Bè es veritat que existeix la llibertat d'expresiò, però depenent d'on es vullga arribar. Si l'objectiu es fer poble, crec que esteu en el mal camí.

Rafa Mollà ha dit...

Es la teua opinió i em sembla molt bé que la dones, te la respecte.

Merxe Aznar ha dit...

¿Qui és peralcoleja, no la/el trobe en la llista de blogerrs?

serraaitana ha dit...

lllll