divendres, 9 de maig del 2008

ULTIMA HORA: SE SUSPÉN LA FESTA DE BENIAFÉ

Acabe de parlar amb ma mare i m'ha comentat que ara mateix han fet un ban ("bando") en el que com que no està acabada tota l'obra que està portant-se a terme a Beniafé, queda aplaçada per a més endavant. Pel que m'ha dit ma mare, el que ho aplacen aquest cap de setmana no vol dir que siga per al proper.
No he volgut jo comentar res de com anaven les obres per a que no ser pesat, però cal recordar que en un cartell impressionant que hi ha penjat a la piscina, posava el dia d'acabament, que com veureu no s'ha complit. Com que no hi ha mal que per bé no vinga, com que no han complit el termini establert, hauran d'indemnitzar d'alguna manera a l'Ajuntament, i en eixos diners es podrà fer el marge que va caure quan a la riuada davant del xalet (ja s'ha passat quasi un mes).
Ja anirem informant.
També s'ha de dir que per aquest cap de setmana venia pluja

5 comentaris:

josepe ha dit...

El que ens faltava, esperem que les autoritats municipals prenguen cartes en l'assumpte, aixó no pot quedar així. Estic molt decebut.

perAlcoleja ha dit...

Segons tinc entes jo, les obres han tingut culpa, però molt més el temps... A la fi la festa es per al poble, i si el poble no està en condicions, pues millor fer-la un altre día. Pot ser ha estat avisat amb poc temps, no dic que no. Però millor que tot aço, és que el poble de Beniafé, gràcies a estes obres, ara té aigüa corrent i clavegueram, i la gent podrà anar a viure allí. Una altra cosa: quantes obres públiques acaben dins els terminis establerts? I més enllà: ja estem invertint els diners que en teoría ens han de imdemnitzar?

Rafa Mollà ha dit...

Estic molt d'acord amb tu, i si mires el post que hi ha damunt d'aquest veuràs com el/els motius estn millor explicats.
Gràcies pel teu comentari

Merxe Aznar ha dit...

¿Qui és peralcoleja, no el/la trobe als blogers?

Rafa Mollà ha dit...

el que estiga a blogger no vol dir que estiga donat d'alta a aquest bloc