diumenge, 20 d’abril del 2008


4 comentaris:

Dani ha dit...

JAJAJAJAJA

Ara sí, Rafa!!!!

Esta pista sí que és "clara com l'aigua" i, si analitzem el teu missatge del dia 11, divendres, apareix la resposta...

"A lo mejor se frena un poco".


GENIAL, RAFA!


Que sàpies que ahir vam estar pegant-li voltes al tema en les Coves de Canelobre i que ens has tingut marejats i pendents del tema una bona temporadeta, però ha valgut la pena... jeje

Tot siga per evidenciar un greu problema, de difícil solució, com és EL PAS DE LA CARRETERA pel centre del poble, sense limitadors de velocitat com els de Benasau o Benilloba.

Quina solució es pot donar? Com en la Torre, un desviament, però per on passaria?

Problema important de difícil solució... Ara toca debatre!


(espere no haver-me enganyat per enèssima vegada!!!)

Merxe Aznar ha dit...

Jo encara estic buscant la pista del divendres...Algú em podria dir on posa "A lo mejor se frena un poco"?
Per que jo sóc molt metòdica...i encara estic buscant la pista del divendres JAjajajajaja
Ara, ara se'n recorda l'Ignasi que l'ho va comentar Rafa...ara...que veu les fotos...
Respecte a la reunió estiuenca de bloggers/esses...jo promet una coca salada de pessics, típica alacantina amb sardina, botifarra,tomaca i pebrera...
Qui ofereix més? Per anar fent boca...
VINGA RAFA, ALTRA ENDEVINALLA...

Merxe Aznar ha dit...

El cap de setmana del rallye pasetjar per la carretera del poble al Stop o cap a la fonteta Santa era perillosísssim, perque els segudors passàven massa ràpid ...vam optar per caminar per les sendes...
No soles les dues carreteres d'accés al poble, la gent que baixa pel carrer del calvari, a vegades ho fa amb una velocitat inadequada, jo n'estic farta de fer senyals amb la mà per a que no passen tan ràpid...A més a més, fa uns any,Te'n recordes, Rafa? A l'era va passar no recorde qui, que quasi atropella a l'Anna o al Jordi que eren xicotets...
Per donar solucions, no crec que siga molt difícil demanar a la Diputació d'Alacant alguna mesura que minve la velocitata del cotxes i motos abans de que hi haja una desgràcia.L'ho proposarem per escrit a l'Ajuntament.

ANTONIO , Mar Menor ha dit...

Rafa estaba clara, delante nuestra y casi nos come, bueno nos ha comido porque no la hemos adivinado, la próxima yo puedo prometer y prometo....