dimecres, 16 d’abril del 2008

ENDEVINA ENDEVINA: PISTA Nº 4

Xiquets i xiquetes, ho senc, però encara no heu endevinat l'endevinalla. La pista ja porta 4 dies i encara no l'heu vista.
Espere que tingueu més "vista"., però no puc resistir-me a dornar-ne una altra:
"Al nostre poble com en la majoria, es dóna una solució a un problema quan en ocasions ja és massa tard per a algú" (espere que no siga en aquest cas)
Exemple: es diu al poble, i no sé si és veritat, que la campana té una reixa-enfilat a partir de que....................

4 comentaris:

Antonio Puyol ha dit...

A partir de la caída de la campana causando la muerte creo que a un chico, tengo una foto con mucho público mirando al rincón que hace la fachada de la iglesia bajo el campanario, y según me contaron pertenece a ese momento.

Dani ha dit...

Menudo susto, no? Sobre qué año crees que pasó eso, Antonio?

Podemos ponerlo como anécdota (un tanto macabra, eso sí) de la Historia de Alcoleja, ¿no crees? Si pudiéramos situarla en el tiempo estaría muy bien.

Bé, Rafa, dius que no era el tema de l'abocador i les deixalles, i que la pista es va donar divendres.

El dia 11 (divendres) només es van publicar 2 comentaris, el d'Antonio i el teu.

Antonio parlava de la febre urbanitzadora, per tant, hem de suposar que vas per ahí, no?

I com dius que a l'estiu el problema és major, podria ser que el fet d'incrementar notablement la població de colp impedira l'accés general i en condicions de tots i totes a l'aigua?

Antonio Puyol ha dit...

Dani, si lo que he comentado es cierto, y fiándome de lo que me han contado, puede ser que un centenar de años, o muy cerca, preguntadas personas adultas, la mayor parte no tienen idea, y otras me contestan, mi madre, o mi padre me contaba......
De todas formas quiero publicar la foto acompañada de mas detalles que recogeré de la persona que me ha cedido la fotografía, todo ello cuando llegue al pueblo, por ahora me trae de cabeza consolidar un viaje y el bendito curso de ordenadores para mayores de edad.

Rafa Mollà ha dit...

Molt interessant Antonio, "ahí le has dado", no m'has fallat.Pero, sigue la pista.........
Dani, el problema que tu veus en l'aigua, NOMÉS EL VEUS TU, la resta NO. Tu creus que si la resta del poble ho vejera com un problema els contadors de l'aigua estarien fent la funció de "florero" que fan fins ara?.
Tu creus que si l'aigua fora un problema, l'administració, perdó la Corporació Municipal continuaria mirant cap a un altre costat per a no mirar com per "arte de mágia" els bancals de SECÀ ES CONVERTIXEN EN HORTES" ?, NO, NO I NO. Realment Dani, no mires en eixa direcció, eixe problema només el tens tu i desgraciadament uns quants més.
Però, anem per feina: Jo he dit que la pista està donada des del divendres, si efectivament, des del divendres.