dijous, 21 de febrer del 2008

ALCOLECHANOS EN LA VISITA DE LA IMAGEN DE LA VIRGEN


Imagen 003
Cargado originalmente por antonio_puyol
Con la invitación de Jose Ignacio a identificar alguna de las caras de la tercera fotografía publicada en su post “Visita del bisbe”y siguiendo su consejo de preguntar si conocen a alguien he generado cierta curiosidad, y he conseguido tres fotografías bastante antiguas que sorprenderán, por mi parte publicaré la misma fotografía fotocopiada de un libro por Quique el marido de Celeste, y tratada como me recomendó el propio Jose Ignacio, según él, Rafa sabía de un programa que al señalar a la persona con el puntero salía el nombre, lo he conseguido y si me sale bien en este post la publicaré

Si alguien ve alguna equivocación, o reconoce a alguien, le ruego tenga la amabilidad de hacérmelo llegar y lo corregiré o lo añadiré, gracias.

3 comentaris:

Rafa Mollà ha dit...

"Si señor, este es mi chico".
Molt bé Antonio, veig que d'ací un temps qui m'haurà de donar classes a mi eres tu.
Des d'ací també vul aprofitar per a dir que si bé jo vaig dient-li coses a Antonio per a que vaja treballant,és gràcies també als meus mestres Sergio Mestre i Ana Ovando que fan que estiga un poc dintre de la onda esta que és la Web 2.0 i de pas vaja arrastrant a d'altres com Antonio i tots els que aneu fent coses, i per suposat també a tots aquells que ens esteu llegint.
Molt bon treball, i ara si que serà un bon moment per a que si algú coneix a alguna altra persona més puguera anant dient el nom d'algú més, i el que seria encara millor, que s'animaren a enviar-nos més fotos per a d'aquesta manera fer un bon recull de fotos.

Rafa Mollà ha dit...

Recorde, i sense ànim de molestar, que per poder veure el nom dels que apareixen a les fotos, s'ha de picar sobre ella i d'eixa manera ens enviarà al lloc on està (Flickr) i aleshores ja ens podrem posar amb el punter sobre les fotos per vere qui és

Antonio Puyol ha dit...

Ignacio, de momento no tengo otra forma de comunicarme contigo,te hago saber que tu tercera foto y que Quique me facilitó para poder aplicarle el programa y salgan los nombres,esta en un álbum de Flickr y ya ha recibido veintinueve visitas, y la otra de los primeros pensionistas veintiuna.