dissabte, 23 de febrer del 2008

Novetats al Bloc

S'haureu donat compte que hi ha dues xicotetes novetats
Una és que el calendari que hi havia posat abans, no m'acabava d'agradar perquè no quedava a la vista de manera immediata, i per tant tenia poca utilitat.
De la manera que l'he posat ara, en forma d'agenda, d'una ullada és veu clarament les activitats previstes, esdeveniments generals del poble, viatges de la tercera edat o de rutes que pensem fer, neteja de camins, etc. En principi ara només tenim accés per a posar coses Josep i jo, però puc donar d'alta a qualsevol dels que estem postejant; tan sols heu de dir-m'ho, i jo vos deixaria compartir aquest calendari de Google, i ja vos donaria la contrasenya, i així ho anirieu posant. Crec que és la millor opció ja que aixina quan qualsevol vol preparar una activitat, o s'assabenta de qualseovol cosa, ell mateix la penja i punt. De totes maneres, si no s'acabeu d'aclarir, m'ho passeu per correu i ja ho faig jo.
I l'altra és la galeria de fotos que van passant. També crec que està bé perquè anirant eixint les fotos (no ixen totes però quasi) que anem posant en PICASA WEB sempre i quan tingam els àlbums o fotos posats de forma "pública", tinguem activats l'apartat de "cerca pública" , i hagem posat l'etiqueta o tag "Alcoleja" en les fotos. Tremendo!
Espere que vos agraden els canvis.

2 comentaris:

Antonio Puyol ha dit...

Muy bueno, ahora entiendo tu "cariño" por la etiquetas, siempre con sorpresas agradables.

Anònim ha dit...

Enhorabona, artista.L'agenda és una idea genial i l'altra...no m'enterat molt bé del que suposa, però ja m'ho explicaràs.
Merxe